افسوس

رفتی برای همیشه زدیده ام نه ازدلم.......مکن خیال که لحضه ای زیاد توغافلم

افسوس

رفتی برای همیشه زدیده ام نه ازدلم.......مکن خیال که لحضه ای زیاد توغافلم

شعرهای من

(جدایی)

از جاده ها بیزارم

                      زیرا

جزلالایی گریه سرود تازه ای نمیخوانند

                     قشلاق

 بحران زده قلبهای بی یادگارمانده را.

                          چلان خزان۸۴

نظرات 8 + ارسال نظر
جهان شنبه 17 دی‌ماه سال 1384 ساعت 02:57 ب.ظ

سلام
میدونیٍ من فکر میکنم اون قسمت بعد از ای کاش اضافی باشه.
البته من فکر میکنم.

مصطفی جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 05:57 ب.ظ

سلام یدی جوون
دلم برات تنگ شده
((به یاد فار کرای و ماست وانتد))

موسى جان یادهمه ایام کذشته بخیر.دلم برایت خیلى تنک شده.ان دوست که عهد دوستداران بشکست.........موسى جان شرمنده بغض کلویم راکرفته ونمیتوانم برایت بنویسم......هروقت این بغض لعنتى.......خداحافظ......دوست دارم.یدى

مصطفی و رامین دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 01:45 ب.ظ

سلام یدی جان من و رامین هم خیلی خیلی دلمان برای تو تنگ شده دیگر ماست وانتد و فار کرای شور و هیجان اول را ندارد
چرا هر وقت زنگ می زنیم گوشی رو بر نمی داری یه بار ساعت ۱۲ شب زدیم دو شب بعد هم ساعت ۹ اصلا گوشی رو بر نمی داری فردا شب زنگ می زنم
کنار کاکلی خوب سایه داره دو تا بلبل به چنگش لانه داره
کبوتر تو نکن آزار بلبل که بلبل داغ چندین ساله داره
فدات با بای

رامین پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:40 ق.ظ

سلام یدی جون دلم خیلی برات تنگ شده یادش بخیر گذشته تو شعرت نوشتی که از جاده ها متنفری منم خیلی از جاده بدم می آد .
وب لاگت هم خیلی توپه
آخرشی
مرسی
بای

مصطفی شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 12:15 ب.ظ http://peste.blogfa.com

سلام یدی جون حالت خوبه انشا الله که همیشه شاد و سر حال باشی منم خیلی دلم تنگه ولی چه می شه کرد باید با این دنیا و این کاراش ساخت
دل مو دست واسی که اومید وارم خزات واسی

مصطفی چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:22 ق.ظ http://www.peste.blogfa.com

سلام یدی جان هر وقت که میام نیستی دیشب داشتم دفترم و ورق می زدم خطط دلتنگم کرد (( ان یار که عهد دوست داران بشکست)) زنگ هم زدم ولی نگرفت خیلی دوست داشتم دیشب صداتو بشنوم(( مو بر چه می صدات بشنفم می دردم بشنفم))
راستی محمود تو عروسی خالو درویش کم نگذاشت حسابی رقص کرد دستش درد نکنه پس دوی می باشه دیگه
مو چکری من تز بگم ایمیل بفرست کریم نی
بوهس بوهسم خه

رامین دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 07:08 ب.ظ

سلام یدی نیستی
هر وقت میام که نیستی
به هر حال اگر از یادم رود عالم تو از یادم نخواهی رفت

مصطفی دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 07:18 ب.ظ

بر چه می بیش از موول هم مهو مو همی اشم و همی هم ایم جواب بر چه می دردم مواهوم بی
بوهههههس امخه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد